Humorek.com Sztachnij się nową porcją niezłego humoru.
   Dowcipy  Dowcipy    �mieszne Teksty  Zabawne
Teksty
     Śmieszne
Obrazki
   Nagrody Darwina  Nagrody
Darwina
     Śmieszne
Filmy
     Śmieszne
flashe
    

Logowanie
  
  Kontakt
 
Zaloguj się  .:.  gg bot Przygarnij Bota  .:.  Rss dowcipy
 

Obrazy piaskowe




Średnia ocena: 4
Twoja ocena:    
Punkty: 62   Głosy: 14   Pobrań: 5683
Dodano: 2006-09-24
Link: Skomentuj 

Autor: kanusia (Punkty: 0)
Siemka!!! Spoko te obrazy strasznie mi się podobają:))) fajna stronka narka papa:)
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: Toudi7 (Punkty: 0)
Śliczne to jest.....bardzo mi sie podoba!!:):)
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: aniegusek (Punkty: 5)
to jest piekne..a wyobraznia to podstawa....no i badzmy tworczy.....!!!

hi lub hej internetowcy!!!!
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: nikita1234567890 (Punkty: 0)
zajefajne po prostu nie wiem co powiedzieć Kobitka ma talent w rękach i koniec zaparło mi dech w piersi
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: czikitka (Punkty: 0)
te obrazy sa sliczne!!babka naprawde ma talent...kto by pomyslal ze z piasku moze powstac takie cudo:))
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: myshon (Punkty: 0)
co jest piekne! zazdroszcze kobiecie zdolnosci:)

pozdrawiam wszystkich czytajacych komentarze:)
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: kika93 (Punkty: 0)
to byBo bardzo sliczne,az mi sie lezka zakrecila,tak bardzo mi sie podobalo
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0

 
   Zaloguj się  .:.  Index  .:.  Dowcipy  .:.  Śmieszne Filmy   
 
Dodaj Śmieszny filmik
 Tripod at a Comedy Fest...
Pobrań: 3145
Dodano: 2006-09-24
 Czary Pazura - Pijany k...
Pobrań: 10844
Dodano: 2006-09-24
 Honey I'm Home
Pobrań: 1568
Dodano: 2006-10-24
 Ani Mru Mru - Hannawald
Pobrań: 3431
Dodano: 2006-09-24
 Baletnica
Pobrań: 7555
Dodano: 2006-09-24
 Wypadki
Pobrań: 10899
Dodano: 2006-09-24
 Hakuna Matata - Nie mar...
Pobrań: 3395
Dodano: 2006-10-07
 Pracoholik
Pobrań: 5363
Dodano: 2006-09-24
 OK Go - Here It Goes Ag...
Pobrań: 1466
Dodano: 2006-10-07
 Please don't go - Parod...
Pobrań: 1280
Dodano: 2006-10-07
 Antylopa blondynka
Pobrań: 1879
Dodano: 2006-11-11
 Sztanga
Pobrań: 8569
Dodano: 2006-09-24
 Dzień Dobry
Pobrań: 2442
Dodano: 2006-10-07
 Chińska Cola
Pobrań: 4447
Dodano: 2006-09-24
 Buzi
Pobrań: 5852
Dodano: 2006-09-24



free link advertising system   Free chat