Humorek.com Sztachnij się nową porcją niezłego humoru.
   Dowcipy  Dowcipy    �mieszne Teksty  Zabawne
Teksty
     Śmieszne
Obrazki
   Nagrody Darwina  Nagrody
Darwina
     Śmieszne
Filmy
     Śmieszne
flashe
    

Logowanie
  
  Kontakt
 
Zaloguj się  .:.  gg bot Przygarnij Bota  .:.  Rss dowcipy
 

Ewolucja tańca




Średnia ocena: 4
Twoja ocena:    
Punkty: 261   Głosy: 60   Pobrań: 10827
Dodano: 2006-09-24
Link: Skomentuj 

Autor: smutna_owieczka (Punkty: 40)
kolo wymiata po prostu :D
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: nenaaha (Punkty: 0)
MASAKRA!!!! kto ma jego adres!!!??? ja tez tak chce...!!!!!!!
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: benek75 (Punkty: 0)
zajefajny !!! super gosc !!! pozdro
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: Atlas (Punkty: 0)
Zwykla zamula i tyle co on robi to hu.... wiem ale zamula :/
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: wojtas1983 (Punkty: 0)
zajefajny kolo........tez bym tak chciał:D
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: Iwoncia (Punkty: 0)
Jest poprostu zajefajny!!!!!
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: nowak i ja (Punkty: 0)
tez tak umiem i sie nie chwle :)))
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: Małgorzatka16 (Punkty: 0)
chyba naucze sie na pamiec krokow.Spoko koles. pozdro dla niego
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: ewa72n (Punkty: 0)
dla mnie bomba,bardzo mi się podoba!!!
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: karola695 (Punkty: 0)
Świetne szkoda ze nie mozna sciagnac tego!:(
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: @$k@ (Punkty: 0)
kolo jest po prostu prze ja tez tak potrafie (skromnosc gora!)
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: Żelek (Punkty: 0)
dobry gościu
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: slawek12-14 (Punkty: 0)
Gościu jest DE BEST.
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: dzina81 (Punkty: 0)
normalnie jeszcze jestem w szoku!!!!wyqrfisteeeeeeeeeeeeeeee
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0


Autor: browarex (Punkty: 0)
facet niszczy
   Ocena: 0.0000 Punkty: 0 Głosy: 0

Zobacz więcej komentarzy


 
   Zaloguj się  .:.  Index  .:.  Dowcipy  .:.  Śmieszne Filmy   
 
Dodaj Śmieszny filmik
 Jak się powinno mdleć
Pobrań: 7707
Dodano: 2006-09-24
 Inspirujący Śpiew
Pobrań: 2172
Dodano: 2007-02-16
 Dzieciak
Pobrań: 1712
Dodano: 2006-12-30
 Ani Mru Mru - Hannawald
Pobrań: 3654
Dodano: 2006-09-24
 Podaj piłkę
Pobrań: 6111
Dodano: 2006-09-24
 Śmiech
Pobrań: 3267
Dodano: 2006-10-09
 Grunt to być oryginaln...
Pobrań: 6586
Dodano: 2006-09-24
 Please don't go - Parod...
Pobrań: 1444
Dodano: 2006-10-07
 Game Master
Pobrań: 4125
Dodano: 2006-09-24
 Hail to the Chief
Pobrań: 4032
Dodano: 2006-09-24
 Total eclipse of the he...
Pobrań: 3055
Dodano: 2006-09-24
 HONDA CIVIC - Parkowani...
Pobrań: 19312
Dodano: 2006-09-24
 Jak składać koszulkę
Pobrań: 7339
Dodano: 2006-09-24
 Nago w liceum
Pobrań: 3691
Dodano: 2006-10-01
 Upadek kobiety
Pobrań: 2111
Dodano: 2006-12-24



free link advertising system   Free chat